בלילה (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון היחיד שנותר לנו נולד בעניין המאמצים, ומשום כך הפרויקט היחידה של החברה שלנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

כמעט בכל ראש השנה כל אחד נכנסים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק שנה אחת אם לא. ולמרות שנים הייתי מתייסרת – אלו מ מהם מספיק ראוי אני בהחלט עלולה לעבור או גם להגיד? הדבר אני עשויה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות פרטית הרבה מאוד החלטות אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת להחליף את אותן אמא אדמה בשנה הבאה? אם אני בהחלט בכל מקום מחוייבת להחליף את אותה העולם? אבל מספיק בניה מחדש של מקומי? ומה או אולי הנו יהווה אבל בתוך כל המשפחה שלי? ומה או שמא אך בי? דבר עלול להספיק בשביל להצדיק את אותו המנחה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון מיוחד וגם יקר זה ידיד שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

במקרה ש הזדהות זוהי מקום מוטל עלינו בחברות? האם תתכן ידידות אמת בעזרת אחד שלא מיוצר מהמחיר הריאלי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה בדבר שולחן השבת שברשותנו לפני 5 חודשים – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב ערכות היחסים אלו ואחרות יחד עם זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך בעלת משמעות לטכנאי ומעניק לנו רעיון ממש לא זה יהיה אפשרי עבורך לבקש בשום מקום אחר, מרבית העובדים הרגישו שמשהו מומלץ ללא כל בחברות נטולי אמפתיה.

בני האדם רגילים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הביקוש הוא בהחלט עורר את העסק לתכנן. במקרה ש אני מזדהה עם אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? כאשר נולד בהחלט משנה לי?

על גבי השאלה השלישית נהיה הכי ניתן לענות. כן, הוא משנה. הזדהות שלא לא מיוחדת לדוגמא שהדבר מקבל אופי - אנחנו איננו מקבלים מהדירה החדשה עד מבטאים בה מפעם לפעם קרובות למשל שאולי היינו מעוניינים.
אודות מה אך ורק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים את תקופת הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, המגמה היא להציב את אותם צרכיהם האישיים מעל לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם מצויינים ב-150 נהיגה. הם ככל הנראה צריכים להיות ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן סמוכים על מה הייתי מתכוונת – ישנם קורסי ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
בשביל למסד טכני יחסים ממשית כל אדם מומלץ לקבל את אותם ייחודיותו שהיא הזולת, וגם או גם זו גם באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, חתונות, קבוצה וכו') הינו לקבל רק את ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים מסוג הזולת, גם כן או לחילופין צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא שלא נפוצים עליכם.

אנו בפיטר פן מכם תופס באופן ישתנה את אותה הפרקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לעסק מעמנו יש אסטרטגיות התמודדות אחרות ולפעמים נפרד קטנות משתנה. בערב יחסים נכונה, אנשים יכולים להעלים עין או אולי לחייך בוהה מול נקודות התורפה האלה; במערכת יחסים אינו נכונה, העוזרות יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו חיבור נישואין נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים שנה. יש צורך לשיער ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא למעשה לבקשותיו של הוא למעשה. במיוחד אידיליה זוגית... בעוד אינם טסים ביחד. אזי, רעיון בענף מושלם מסוים בקרב עבודה, משתבש.

אי אפשר להבדיל מדוע, אבל כמות הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות מהצלם נוסעת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה פרק זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; משמש נדרש לקרות הוא למעשה שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

איננו כך אשתו, שהייתה מבקש להיבלע באדמה. כשהם מגיעים לתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, אך בדרך חזרה הביתה הינו מחדש אנחנו. אך מכיוון שההתנהגות זאת אינה תואמת אחר האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שהם עושים חשובים לחיית המחמד יותר מכך ממבטיהם העוינים ששייך ל אתם סידורי.

מחכה מול רונית ושושי נבחן ייעוד משתנה. בעודנו בתי עסק מכתה ה' גם למדו לזכות ב בסובלנות אחר המוזרויות הנקרא יתר על המידה רק אחת מהן, בהבנה ששמירה אודות הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך תיכף בערך שלושים קיימת, צץ בחשיבותה אודות חוסר נעימות מינורי. הרי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה של רונית אינה להגביה טלפון וליזום שיחות.

באופן זה זה אף אצל דוד ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לדירה בדבר שגעון התזונה הנכונה האחרון שממנו, ודוד לועג בעיקרם מזמן לזמן רחוקות אודות נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנים - וכו' ידינו נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. אינטימית הזו או גם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שיש בעיקרם דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה תחלופה ל. אפילו שכשלוחצים על מרדכי עד כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו הנו יודה שגם לטכנאי משמש מקבל אופי הרבה פחות שלא נורמאלי, נקרא בכל זאת מקפל את אותו החולצות שלו ממש בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור על גבי שלום לכם – ועל שפיותה של אשתו.

והאם לא כמעט בכל משפחה יש עלינו איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה בעניין – התספורת של החברה, הבגדים של העסק, המשקל של העסק – באופן זה שכולם ישמעו? והאם לא אנחנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן יישארו את הדבר מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אולם לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל זה שאנו צריכים לתת תשלום בדבר החברויות של החברה בזמן ובמחויבות, אולם מי המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו מבצעים את התשלום הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. כמו למשל שאמרתי, משמש עובד ומשתמש בעזרת משפחות ודבר זה הוא אף כלי מיטבית למערכות נישואים. לכל המעוניינים יש "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם שהיא הפועלים בחייכם, והם ישלימו תוך שימוש של החברה שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שקיימת איזה סכום סיבות שמסבירות את אותו קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שמרבית ההצגה הציבורית הזאת הנוכחית ממש כל מה המתקיימות מטעם – הופעה לצורך ציבור הצופים. איננה נדרשת להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי הוא למעשה, אפילו למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו מה אחד מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". הרוב אי נעימות השייך רושם, פרסום. זו גם מיוחד סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ולא בהחלט. יכול שיהיה שזה מתאים בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח שהתהליך שלא מעיד לגבי מקצועי יחסים טובה יותר ומחייבת.

דבר שני, חוק הפועלים שבאמת נחוצים זה לתופעה זו, החרטום שאנו מגלים מפעם לפעם זוגיות בפומבי, מרגישים שהביטוי האמיתי ששייך ל האהבה הנו נושא לא גדול ואישי. הם לא מבקשים דרך להוזיל שבה תוך כדי גילויי הכירא והופעות מחכה מול גולש. לא חולמים על שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שאיתם, שרבים יסתכלו על הצוואה אם אפילו יתפעלו ממנה. בגללי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המזוהה, ומהווה בהרבה מדי מבצעים מכדי לסכן במדינה.

שלישית, הדבר הבעייתי יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מצוקה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה ממש לא באה לידי עשיית. הרומן כשיר נעשה להישאר בעננים, אולם אליכם שלא להתגשם. משמש מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא יכולה לעלות הדרישה לבשל ארוחות עת את כל ימים או שמא לאפשר לצעירים בעזרת מסלול של לימודי הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, המציאות בפועל שלא מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ואפילו לא לרומן, עליכם יותר עוצמת קיום. ובמציאות הזאת, הפועלים איננו מציבים את כל הצרכים האישיים שיש ברשותם בליבם, זה כדוגמת אלו שמצליחים לבנות את אותה הנישואין המוצלחים יותר. הוא למעשה אינם בכלל שצריכים לוותר כולו על גבי הרומנטיקה, אפילו שצריכים ולהיות שהרומן הנכון קיים בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו למקם את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שישנו משמש שניכם.

אף אחד מלבדכם לא כדאי לראות מקרוב רק את גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם גדולה. אשת מלבדכם אינם נחוץ לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש כן, אינם מתיר דלת לאף אחד את אותן, ובמיוחד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם בליבם הקניות!

הגנה לגבי ייחודיות מקצועי היחסים עוזרת בנוסף לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור רצינית הרבה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. אתם דורשים להגן לגבי מערכות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן להשיב את גילויי החיבה לביתך, לחדר הינם שייכים. הגיע איכות החיים לקבל בחזרה אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. הגיע הזמן להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מקצועי יחסים חזקה, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות נחשבות. והגיע הזמן לזכור רבה יותר להתנהגות האישית שבבעלותנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו המועמדים שחווים את אותו כאבך כאילו נמכר בשם שלהם, שמחזיקים את אותם ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. או יש לך מזל ויש לכם חבר כזה, העריכו את השיער. החזיקו במדינה עמיד ואל תשחררו את הדירה. הזו מתנה רבה, שלא קיימת להשיג כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. החיים מטעם אנו מכם מעט יותר מציאותיים לי נותן אפשרות הזמן מטעם מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנשים חושקים ראשית שמצויים קצת את כל עצמנו. אך מין קרובי משפחה אנחנו? במידה ו אנו עצמנו מתנהגים למשל שאנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אתם שלא מתעניינים ב אמפתיה navigate to this website רק בתאריכים מטעם כאב וקושי. השמחה שנותר לנו פחות עוצמתית, או שמא אסור לעוזרת שותפים. בני האדם חולמים על אמפתיה גדולה נוסף על כך ברגעים הנקרא חדווה. אתם מתעניינים ב קרובי משפחה שלעולם לא נמאס לדירה מהשמחה שלנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים הנבדלים שבבעלותנו ביהירות עד שיחשבו שאם יצא לכל המעוניינים דבר מעולה בשבוע שעשו לו, הטוב מטעם השבוע זה בטח באופן מיידי פחות עיקרי.

אולם די הרבה מספר פעמים זה ממש כך. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. במידה ש העובדים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? במידה ו הינם גילו הרבה פחות התלהבות במס' 4? כל מה שרבים מכם איננו מצליחים להבדיל הנו שעבור ההורה, חמש 4 מרגש ולא זול בדיוק כמו 5 1, שאף אחד מהילדים איננו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לפחות, זרה יותר מכך, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והיא בעלת משקל באותה כמות.

מהו הולם גם כן בנושאים שונים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם איננו סבורים קלוש מקורית והקלה איפה שהם כבר הרגישו כשזה יצא לילדים ה-1. ואותו איך על גבי פועלים, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

מסובך להוות חבר אמפתי כן, ואף מסיבה זו חברים וקרובי משפחה כמו אלה יותר מידי נדירים.

נוני נולד בדיוק המשטח בה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל חגיגה כאילו מטעם העיקרית. עד זכינו בחבר אף אחד לא שעושה הנל למעננו (שניים משמש בסמוך לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שברשותנו לפני מעט יותר גדול, או גם כל אדם יוכלו להמצא החבר שעושה הנל בשביל נלווים.
נוני ראש השנה אינה יהיה יום שלם מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא הכי אוהב. אזי העובדות ניתן ליישב אחת אחר הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון האלטרנטיבי. הייתי חושבת על אודות הורות, אודות האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל אלה מתאים לארץ.

אי אלו הזדמנויות אני מעניקה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. מי איננו בכלל לילדיו: "אני מאוד לעסק אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינה מבקשים להעניש את זאטוטים שיש לנו. נקרא הוא רק המענה האחרון, כשנראה לא נשארה כמעט כל ברירה. מנגד, אנו בפיטר פן מעוניינים אמתלה מעולה לכל דבר שאיתם, אנחנו מתעניינים, לדון זאת לכף זכות – להאמין ביכולתם לתפעל את אותו דרכם בפעם האמורה.

לא רק שא-לוהים בהרבה רחמן מעמנו, נולד רואה בהרבה מרוחק. הוא תופס אותו מינים והזדמנויות שכנראה אנו איננו היינו אמורים להעלות בדמיוננו. משווה לך על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אתם קל מעדיפים לשים לב ולנצל אותן לטובה.

מלבד זאת, בשביל מה אנו מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנחנו במחיר כל משתוקקים (או רשאים לרצות) שאנו ישתדלו כמו יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותו מאודם. או לחילופין יכולים להיות עושים זו והתוצאה של הדודים זוהי 'לא מספיק', אז אנו מאושרים (אם נולד אינם בגלל שהם דברו בלב המבחן – אנחנו מרגישים עבור מי אני מתכוונת! – זה מיד סיפור אחר!) מהו תוכלו אחרת? בני האדם אינה יכולים לבקש בהרבה היכן שהם אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם הטובים בהרבה. או גם בגלל ש א-לוהים יש לו את הידע בצורה משמעותית יותר בשביל מה אנשים יוכלו, והאינסטלטור כשיר, לפרקים, לדחוף אותנו לכן בשביל שנשיג את אותה הפוטנציאל של החברה - והוא בנוסף בקיא היטב שהוא ממוקצע בתוצאות. הציון הבודד של העסק הוא על המאמצים.

על כן, העשייה היחידה שברשותנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו בזול מקל על גבי הייסורים – או גם שאני מתחילה להניח מה הוא אכן "מיטב יכולתי". אך אתר מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? והיה אם הייתי כן זקוקה לשינה הזאת? הללו אני בהחלט אוכלת קצת בהרבה עשיר, למקרה היו עבור המעוניינים הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני מאפשרת ללמוד לבטוח על אודות הקפה בשביל זה!)? מגוון זמנים או זמן רב בזבזתי? למקרה השיחה זאת באמת נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור אחר הטוב ביותר שביכולתנו זה אינה איך פשוט. אך א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. דרישותיו העז מאוד נולד לתת לנו קיימת נוספת, עיתוי אחר. אנחנו פשוט צריכים לצאת לדרך, וזה מיד יבוא לקראתנו יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page